Podpora
Servisní podporu, fyzickou i vzdálenou, poskytuji jen stávajícím zákazníkům s jakoukoli formou servisní smlouvy. Řešení probíhá v pořadí, v jakém požadavky přišly. Upřednostněni jsou zákazníci se servisní smlouvou a sjednanými garancemi, poté příjdou na řadu zákazníci s pravidelným servisem ale bez časových garancí a teprve poté všichni ostatní.
V sekci "Obecné návody" najde odpovědi na nejčastěji se opakující dotazy. Nejde o znalostní databázi, neočekávejte detailní konfigurační návody. Veškeré články v této sekci předpokládají patřičnou úroveň IT znalostí.
Pro koncové uživatele je určen oddíl "Postupy", kde postupně vznikají
návody na instalace uživatelsky jednoduché. Návody jsem začal dělat na
popud zákazníků zejména pro nastavení na domácích počítačích.
Program pro vzdálený servis najdete v sekcích "Vzdálený servis" a "Jednorázový servis"
- verze se liší jen tím, že se program pro jednorázový servis
neinstaluje, pouze se spustí a po jeho ukončení není přístup možný.
POZOR!!! Pokud máte
nainstalovánu jakoukoli verzi TeamViewer, nesnažte se instalovat znovu.
Nepůjde to, TeamViewer nemůže běžet současně ve více verzích. Ale to
vůbec nevadí, mohu se připojit na jakoukoli verzi - stačí mi jen sdělit
Vaše ID a jednorázové heslo TeamViewer.
533 309 144
Copyright © Martin Pokorný 2016 - All Rights Reserved