Jak to, že mi přišla vratka e-mailu, který jsem neposlal?
Článek se seznamu: [ Obecné návody ] |
E-mail se v elektronickém světě chová podobně, jako doporučený dopis ve světě reálném - tj. v klasické pozemní poště případ, kdy pošta zná odesilatele.
Když půjdu na poštu a pošlu Vám doporučený dopis, přičemž uvedu příjemce i odesilatele Vaši adresu, dopis Vám příjde a budete se divit, že píšete sami sobě. Stejně tak v tom světě elektronickém - spammer podvrhne Vaši adresu jako odchozí a Vám se to pak tváří, že píšete sami sobě. Pokud takový mail zaregistrujete, rovnou ho smažete, s pravděpodobností 99.9999% jde o spam nebo virus.
To stejné je i vysvětlením případu, kdy Vám dojde vratka na Vámi neodeslaný mail. Jen si ten příklad trochu upravíme.
Představte si, že půjdu na poštu a pošlu doporučený dopis na vymyšlenou (neexistující) adresu a jako odesilatele uvedu Vaši adresu. Co se stane? Pošta nenajde příjemce, tak vezme dopis a vrátí ho odesilateli (= Vám). O tom, že na poštu došel někdo jiný než odesilatel, nemá pošta ani ponětí. A v elektronickém světě je to to stejné... Prostě takové vratky ignorujte.
Ani v jednom případě tomu nelze předejít, stejně jako nezabráníte nikomu, aby nešel na poštu a neuvedl na dopis Vaši zpáteční adresu.
Copyright © Martin Pokorný 2016 - All Rights Reserved